piątek, 28 czerwca 2013

Taki FLOW

Lubię swoją pracę.

Lubię pracować w domu. Obmyślać coraz ciekawsze ćwiczenia. Czytać o badaniach naukowych i społecznych, które potwierdzają lub zaprzeczają temu, co do tej pory sądziliśmy. Oglądać inspirujące filmy. Szukać nowych metod i sposobów dotarcia do grupy.

Lubię pracować na sali szkoleniowej. Oglądać przemianę. Słyszeć "łaaaaa... teraz to widzę inaczej..." albo: "mam się nad czym zastanawiać w drodze powrotnej do domu, nigdy o tym w taki sposób nie myślałem / nie myślałam" albo: "wdrożę to, już jutro, sprawdzę czy zadziała". Proces grupowy jest cudowny. Czas, kiedy ludzie mają okazję skonfrontować się ze swoimi przekonaniami o świecie, o sobie, o innych.
Moment, kiedy i ja mogę po raz kolejny nauczyć się czegoś o świecie, o sobie, o innych.

Ostatnio mam dobrą passę szkoleniową.

Flow.
Płynę.

Jest mi dobrze. Zatrzymam to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz